Ana sayfa Forumlar Spor Samet Akaydın’dan ‘imaj’ eleştirilerine yanıt: “İnsanın saçına bıyığına girmek çok saçma”

Samet Akaydın’dan ‘imaj’ eleştirilerine yanıt: “İnsanın saçına bıyığına girmek çok saçma”

  • Bu konu 0 yanıt içerir, 1 izleyen vardır ve en son 1 hafta önce Aadmin tarafından güncellenmiştir.
1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
  • Yazar
    Yazılar
  • #20109
    Aadmin
    Anahtar yönetici

    Milli Takımımızda Paraguay maçının hazırlıkları sürüyor. Takımın deneyimli isimlerinden olan Samet Akaydın kameralar karşısına geçti ve değerlendirmelerde bulundu. Özellikle bazı milli futbolcular üzerinden yapılan imaj eleştirilerine değinen deneyim savunmacı, “Eleştirilere açığız ancak bir insanın saçına, bıyığına girmek çok saçma. Bunlar eleştiriden çıkıyor, farklı yere giriyor. Korkudan bir şey yapmaya çekiniyoruz. Basın antrenmanda video çektiği zaman ‘duruyorum’ sadece” dedi.

1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Paylaş:
spinco spinco giriş hiltonbet jojobet jojobet giriş spinco spinco giriş spinco jojobet